27 Nisan 2019 Cumartesi

KAYIP NESİL!



   Gel sen benim ol gitsen hüzündür
   Bir gülüşüne kurbaaannn….

      Merhabalar .90'lar şarkısıyla açtım bloğu nasıl ama güzel dimi?(Sibel Alaş seversiniz herhalde )Ne kadar uzun zaman olmuş  yazmayalı aşağısı kurtarmazdı valla. Onca zamandan sonra hele de böyle bir başlıkla dönüyorsam bu yazının ölümsüzlük nefesi olması lazım herhalde. Yok öyle bir şey moral bozmaya geldim. Leş gibi bir nesilden bahsedeceğim size benim de dahil olduğum 80lerde doğmuş 90larda çocuk olan nesil bu başlık hepimizin.(Bu başarı hepimizin gibi oldu.Ortada bir başarı yok sakin olun) Bir süredir kendime üzülüyordum sonra üzülürken üzülürken dedim niye tek başıma üzülüyorum benim gibi bir sürü tip var onlar da benimle beraber üzülsünler.Özlüyorum arkadaşlar eskiyi özlüyorum Jetgiller izlediğim zamanları, Demet Sağıroglu'nun Arnavut kaldırımı klibini tvde izlediğim yılları,Ece Erkenin programına gelen  tuvalet kağıdı rulosuna benzeyen faxları, ev telefonlarının telsiz telefona dönüştüğündeki şaşkınlığımı,Olacak O kadarı ,kokulu silgilerimi, yeşil çizgili defterlerimi, mezdekeyi (lojman çocuğuyum ,ben ne anne oturmalarına tanık oldum bilemezsiniz).Eğer tüm bunları siz de özlüyorsanız geçmiş olsun arkadaşlarım.Çünkü siz de ne ham ne de olmuş bir nesilsiniz.Tüm bunları tatmış ama eline vurularak elinden  alınmış nesilsiniz. Tetrislerimizi aterilerimizi aldılar elimizden yerine cep telefonları laptopları verdiler. Şimdi Mario naptı merak etmiyor musunuz yani? Kurtarabildi mi prensesi? Okadar kasete ne oldu ya? Babamın eve gelirken çıkarttığı araba teybimiz nerede? Tebeşirler ne oldu peki?Öğretmenlerimizin tebeşir kalemleri? Nöbetleşe yıkattığımız sıra örtülerimiz? Bize dünyanın yuvarlak olduğunu ispatlayan futbolcu çocuk Tsubasayı da mı özlemediniz ya hani bin saate kaleye ulaşan çocuk? Deprem dede  Ahmet Mete Işıkaranın tek başına bizi depremden koruyacağına inanmadınız mı peki? Ben hepsini çok özledim sizin de özlediğinizi hatırlayın istedim. Saçmalamayın lütfen böyle bir nesli intagram twitter mutlu etmeye yeter mi? Ayrıca hepsini  denedim hiçbiri casper ,şeker kız candy, jetgiller gibi güzel değil çizgi filmlerin. Yapacak bir şey yok .Geçmiş olsun bize.
 
Vedayı bir  Eurovision şarkımızla yapayım o zaman;
Sorsaydın adı var mıdır?
Gerçekten bana yar mıdır?
Bilseydim sonu var mıdır?
Sessizce severim seni.

 

1 yorum:

  1. Okurken ben de gittim o günlere...
    Kendini bu kadar özletme .Daha sık "Yaz dostum"😊

    YanıtlaSil