14 Eylül 2015 Pazartesi

BEN BU YAZ NERDEYDİM??

     


      MONTREAL:)  Tabiki değil..Ona eş başka bir yer ama..Akçay..Zaten bir Montreal iki Akçay.Ya da tam tersi şimdi bunu tartışmayalım..
  Ah Akçay Ah..Denizin mavisini, rüzgarın en güzel esenini,tatilin beleşini ben sen de gördüm.Her memur gibi biz de bütün kış az parayla çok tatil nasıl yapılır bunu düşündük tabiki.Tam bu noktada yarışı her zaman listede ilk sırada olan annemlerin Akçaydaki yazlığı kazandı tabi-zaten başka seçenek de yoktu-Hele bir de evin olduğu mahalle varki açık ara öndeydi.Neden peki? Çünkü kendimizi orada hiç yabancı hissetmedik.Emekli amcalar teyzeler ve onların tatili beleşe getiren yancı çocuklarıyla doluydu her yer..-aynı biz...çok hoş-Bu haliyle tam bir efsane olsada bir süre sonra böh getirdi bu güzel mekan bize.EEgelen geçene selam ver hatır sor usandık yahuu.Avrupa kasabası mı lan burası ne bu samimiyet anam..Zaten benim kocanın içinden de çıktı mı sana emekli bir astsubay..Balkonda gazete okumalar,bahçe sulamalar,yoldan geçen arabaların tozuna söylenmeler,amcalarla kanka olmalar tam yazlıkçı oldu adam..Ama güzel tatildi şimdi inkar etmeyeyim-bu kararımda cüzdanımdaki yavaş azalışın etkisi olabilir-
   Bu arada eğer oralara yolunuz düşerse Ayvalık,Altınoluk,Asos u görmeden dönmeyin..Ya da dönün banane yaa.Ama sonra yok bana niye söylemedin benim niye haberim yok da demeyin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder