20 Ekim 2015 Salı

VURUR YÜZE İFADESİ BUGÜN CUMA MIYDI BİTANESİ?.



 

     Kıran girdi yazma isteğime aaa dostlar...
    Okullar açıldı benim beyin beni terk etti..Resmen sabahın köründe evden çıkınca eve geldiğinde ne yazacak güç ne de millete b.k atma isteği kalıyor insanın içinde diyecektim ki  vazgeçtim çünkü o istek hiç gitmez bende..ben mükemmelim ya herkes at kafası ... Ondan millet hakkında yazacak bi halt hep bulurum ben..Bak valla dedikodu yapmak gibi olmasında bi teyzeden bahsedicem şimdi. cuma günleri bizle geliyor kendisi aynı aracı kullanıyoruz cumaları köyüne gidiyor o da bağı bahçesi bişeyleri varmış onla uğraşıyor.Sonra dönerken alıyoruz biz onu tekrar.Almaz olaydık...-sanarsın imam da cuma kıldırmaya gidiyor köye-.Bu teyze bir konuşkan bir konuşkan abowww ocaklardan ırak..Konuşkan değil ya baya tuhaf geveze kadın..Yeminle cumalardan soğudum..Mübarek günle arama mesafe koydum..Dedim madem bu işten kurtulamıyorum zevk alayım bari biraz sordum çenesini neye borçluyuz falan diye.Meğer mahallede konuştuğu kimse yokmuş kadıncağızın-sevimli ve acınası hale getirdim ama cağız diyerek hiç öyle değil-Belli ki çaçaron bir şey bu dezzzeee.Anam valla
benim yaşlılığım bu kadın galiba..Ondan uyuz oldum galiba buna geleceğimi gördüm rahatsız oldum sanırım..Beni de kimse sevmeyecek yaşlanınca belli.Ama ben çenemden değil de kem gözümden sevilmem büyük ihtimalle.Herkese bir mana bulurum-mana bulmak da nasıl tabirse Bursalıyız idare edin-hiç sevmezler beni.Ben de kendimi böyle ota böceğe veririm evlatlarım da beni sokağa atar kendimi sarı takım elbiseli Rober Hatemo kadar yalnız hissederim.. Bari emekli maaşına ozamana kadar zam falan gelse nasıl geçincem ben yaa..Amannn sevmezseniz sevmeyin sizi kim sevsin be paçozlar.Ben kendi başımın çaresine bakarım.:) Bak hiç tanımadığım insanlarla kavga ediyorum gördün mü?Teyzede de aynı böyle bir tip var işte.Kesin o da bahçesiyle falan uğraşırken kaplumbağayla dövüşüyordur.Bu arada başlayınca anladım baya yazasım varmış benim.Mevzu dedikodu olunca tabi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder