21 Mart 2015 Cumartesi

AAA! BEN HEP BELGESEL





                  Bu familyadan insanlara uyuzum  ben işte..Hıncal Uluç fularlı enteltükel tipler..Televizyon izlemezmiş de,telefon insan ilişkilerini sıradanlaşmış da,magazin çok çiğ kalırmış sanat filmleri başka bir dünyaymış da mış da mış..Oneymiş öyle yaa ben baya magazin hastasıyım yaa.Merak ediyorum arkadaş Demet Akalın'ın kocası 100 tırı napacak. Bu adamı ben hep karısının yanında görüyorum ne ara çalışıyor acaba.İstanbul gecelerinde kim kiminle yakalanmış benim özel ilgi alanım ya..Hele bir de ne alaka dediğim adamlar kanka çıkıyor ya ben ona şaşırmayı seviyorum-en son Zafer Algöz ile Hakan Altuğ arkadaş çıktı mesela hakikaten ne alaka ya.Bak Kıvançla Sneijder'e de çok şaşırmıştım .-

             Şimdi akşam üzeri 'O Tarz Senin Bu Stil Benim'i izlemeyip ne yapalım yani günün o saatini nasıl değerlendirelim.Nurella fanı olmayıp kimin fanı olalım.Kemal Doğulu'nun kızlara çektiği paparaya içimiz soğumasın da içimizdeki çeçeronu nasıl bastıralım..Popüler kültür canımız ciğerimiz aa dostlarr..Asla kalite aramadığımız bu programlarla mutluyuz.. Ama yine de soran olursa AAA! BİZ HEP BELGESEL..  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder