23 Mart 2015 Pazartesi

BENİ BU ÇAYIRDAN ALIN


Biri beni bu kırsaldan kurtarabilir mi allasen?Usandım yeminle dağ bayır gezip memleketimin en kuytu köşesindeki köylerinde yaşamaktan.Su donuyor burada ya su.Binanın içindeki borunun içindeki su donar mı hiç?-tamlamanın anasını ağlattım bu arada- Donuyor yahu..Alem blogunda Tayland'ı,Tunus'u,Papua Yeni Gineyi en yerel haliyle Ürgüp'ü Göremeyi paylaşırken ben elimde pürmüzle -onuda burda öğrendim piknik tüpünün ucuna bir hortum takılıp ateşin kuvvetli çıkmasını sağlayan bişey işte-apartmandaki su borularını ısıtıyorum.Sizin oralar bahar sizin oralar nevruz dimi buralar ama hala karakış.O cemre de kiminle nerelerde kırıştırıyorsa artık buralara hala uğramadı.

Ben buralardan gidemiyorsam medeniyeti buraya davet ediyorum ozaman.Hadi pikniğe gelin buraya ya da safari daha uygun olur.Tedbirli gelin haa ama vahşi doğa buralar.Ciddiyim.Geçen yıl postacıyı tilki ısırdı o derece vahşi.

Size sesleniyorum aa dostlar! Ya siz gelin bu cangıla ya da BENİ BU ÇAYIRDAN ALIN :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder