27 Mart 2015 Cuma

YALANLAR YALANLAR



       Herkesin janti bir yeteneği vardır diye düşünüyorum.İşte çok güzel resim yapanlar,seste sopranoluğun anasını ağlatanlar,el becerisinde Derya Baykal müridi olanlar -tuvalet kağıdından kumanda yapanlar sizden bahsediyorum-işte ben de olmayan ne varsa birilerinizde var biliyorum.Biri size yeteneneklerinizi sorsun da şakıyın demi onu bekliyorsunuz bunu da biliyorum.
        Ben baya bir düşündüm geçenlerde benim ne yeteneğim var acaba diye..Bulamadım..Sonra  birkaç saat düşündükten sonra buldum benim eşsiz yeteneğimi.Artık itiraf zamanı:Çok kral yalan söylerim ben.Ama öyle tatlış pembe değil haa ...Baya adamı ipten alan,suya götürüp susuz getiren yalanlar..Piyuuu..Ağlatırım o derece.Öyleki bir yalan söylediysem arkasında muhakkak bir b planım hatta z raporum olur o derece..Ama şimdi bunlar kriz anı yalanları tabi ihtiyaç olduğu zaman..-arz-talep grafiği çizdirmeyin insana burda-kaşınana yani.Bazısı bunu yapmaya çalışıyor bana içimde fırtınalar kopuyor dinlerken..Meksika dalgası halinde gülmek istiyorum o kadar amatör geliyor bana..Demek istiyorum 'Şimdi hayatım sen kısa film çekmeye çalışan üniversiteli genç arkadaş tadındayken ben Quentin Tarantinoyum,sen modifiye arabanla otobanda patinaj çeken yağız delüüanlıyken ben Rubens Baricelloyum.Ha ben sana yapma demiyorum hobi olarak gene yap ama benim görmez tarafımdan yap.Tereciye tere satılır mı ulan gebeşş' ..İstiyorum tabi ama diyemiyorum.Gözlerimde parlak bir ışık olarak kalıyor hevesim..
      İşin özü şu ki siz eşsiz yeteneklerinize sahip çıkın.İşi de ehline teslim edin pilisss.YALANLAR YALANLARR aa dostlar..:)
   O değil de günaha girdim mi acaba ben bunları yazdım diye yaa:)?

   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder