20 Mart 2015 Cuma

ÇOK SIKILDIYSAM DEMEKKİ...

                         

      ÇOK SIKILDIYSAM DEMEKKİ...

         Yazdıklarımın aleyhimde delil olarak kullanılmayacağını umarak başlıyorum:
         Hiç işim yokmuş gibi-pek var sayılmaz-atladığım bu yazma işine ' böhh geldi beya' diyene kadar devam edeceğim sanırım-ki bu bana çok çabuk olur-....
         Nasıl karar verdim ? Nisanda yapılacak olan Sait Faik Abasıyanık öykü yarışmasını duyunca önce ödüllerden ödül beğenmeye karar verdim..Kocamla yaptığımız kitabımın önsayfasında önce kime teşekkür edeceğim tartışmasından sora -sıkı gaza geliriz- biraz taslak karalayayım dedim.Özellikle de sömestre de başladım kafam rahat olsun tatilde huzur içinde besmeleyle diye..O gazla ben bir yazdım ama içimdeki edebi kişilik cana gelmiş aaa dostlar..Tabi ben yazdıklarımı okuyunca o gazın tırt çıktığını anladım-acı oldu-
      Neticede ödülden vazgeçtim 657 damarlarıma işlemiş yapacak birşey yok.Ben kendi kendime takılsam edebiyat dünyasına daha az zararım dokunur diye düşündüm..Neticede HOŞGELDİM...
     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder